Zoeken in deze blog

maandag 28 juli 2008

31/07/08 AFC Hornchurch 3 – 2 Leyton Orient X1 (The Bridge - 324 Toeschouwers)


Bij gebrek aan een vriendschappelijke wedstrijd van een Londense league club begaf ik me deze donderdag helemaal naar Upminster Bridge, bijna anderhalf uur bollen met de tube van waar ik logeerde.

Aangekomen aan de “The Bridge”, het stadionnetje van Hornchurch had ik direct gezien dat hier weinig of geen volk ging zijn. Maar om nu niet direct helemaal terug te moeten kocht ik me maar een kaartje en zou er het beste van maken.

Je moet deze wedstrijd eigenlijk bekijken als een provincialer die tegen een selectie beloften en jongeren speelt van een 3de klasser. Blijkbaar ging het dan nog om de Barbara Jones Memorial Trophy.

Wedstrijd zat wel wat pit in, enkele leuke combinaties en 5 doelpunten met de thuisclub als overwinnaar van de trofee. Barbara zal content geweest zijn. Andere troostprijs was dan weer dat ze een aangename kantine/clubhouse hadden.

AFC Hornchurch, home of the mighty urchins: been there done that!

Geen opmerkingen: