Zoeken in deze blog

zaterdag 8 mei 2010

Next on the calender: May - June

30 mei bezoek ik de FA Cup finale in Hong Kong tussen TSW Pegasus FC en Citizen AA, of het een spektakel zal worden weet ik niet maar de vorige finale werd voor 4.042 toeschouwers gespeeld in het Hong Kong Stadium dat plaats biedt aan 40.000 mensen. Een ticketje in voorverkoop halen zal niet nodig zijn!

5 juni ga ik dan samen met enkele Thaise reigers en Pattaya United fans naar de uitwedstrijd op Muangthong United. Leuke aan deze wedstrijd is dat ex Antwerp speler en coach René Desaeyere nu op de bank zit bij de Thaise landskampioen en Supercup winnaar. Wees er gerust van dat we er alles aan zullen doen om met “de René” op de foto te gaan en met hem enkele LEO biertjes te nuttigen.

Muangthong United coach (ex Antwerp) René Desaeyere

6 juni probeer ik (onder voorbehoud) nog de wedstrijd tussen Thai Port FC en Bangkok United mee te pikken maar ik vrees eerder dat we onze laatste dagen vakantie in Pattaya City zullen doorbrengen. Hoewel ik nooit kieskeurig sta tegenover een extra “one night in Bangkok”!

Geen opmerkingen: